شرکت ویرا طرح اسپرلوس متشکل از مهندسین عمران، معماری و فضای سبز با بیش از ده سال سابقه، فعالیت خود را از سال 95 در طراحی و اجرای باغ و تالار عروسی بصورت کاملاٌ تخصصی شروع کرد. این مجموعه با نگرشی نو و کاملا مهندسی همراه با آشنایی سبک های مختلف معماری جهان سعی کرده فضاهایی کاملا کاربردی برای ساخت باغ تالار ایجاد کند. همچنین به علت اشراف به فن عکاسی و فیلم برداری و ذوق هنری و تلفیق آنها با فضای سبز، فعالیت خود را در جهت طراحی و ساخت لوکیشن ها ی عکاسی در باغ آتلیه عکاسی گسترش داده و به موفقیت های چشم گیری در این زمینه رسیده است.

طراحی باغ عروسی

اگر جویای باغ عروسی یا عمارتی لاکچری  جهت برگزاری مراسم عروسی و یا عکسبرداری از عروس و داماد و مادلینگ با دیزاینی برگرفته از پرتره های اروپایی هستید طراحان ویرا طرح اسپرلوس با تیمی متخصص از طراحان باغ عروسی, این فضا را برای شما مهیا می کنند.

طراحی تالار عروسی

طراحی تالار عروسی جزو آن دسته از کارهایی است که علاوه بر دانش، نیاز به تجربه، مهارت و ذوق هنری نیز دارد. اگر به عنوان معمار می‌خواهید عملکرد بهتری در زمینه طراحی تالار عروسی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

توسط |۱۴۰۱/۴/۲۰ ۱۲:۳۳:۳۴۲۰ام اردیبهشت, ۱۴۰۱|دسته‌ها: طراحی و اجرای باغ و تالار عروسی|2 دیدگاه