4.5/5 - (10 امتیاز)

متاسفانه برخی از شرکت‌ها فقط مدعی اجرای روف گاردن در کشور هستند و با اجناسی نامرغوب و ارزان قیمت و سود کلان و کامل نکردن همه ملزمات در اجرای روف گاردن  و چیدن بعضی اجناس کنار هم بدون در نظر گرفتن همه نیازها، باعث می‌شود طرح اجرا شده تنها چند ماه زیبا و کارآمد باشد. بدون تردید بعد از مدتی به علت اجرای غیر اصولی تبدیل به انبوهی از زباله می‌شود.

قیمت روف گاردن

به طور کلی تهیه نقشه‌های اجرایی، نقشه‌های مربوط به زیرساخت مناسب جهت المان‌های معماری موجود در طرح از قبیل آب نما، آتشدان، آلاچیق، مبلمان فضای باز، همچنین طراحی سیستم آبرسانی مناسب با توجه به پوشش گیاهی،جهت نگهداری گیاهان و آبیاری منظم در فواصل مشخص و با توجه به محدودیتهای نیروی انسانی در مراقبت و باغبانی در پشت بام، آبیاری اتوماتیک و یا آبیاری قطره ای هوشمند جزء ضرورتهای اجرای روف گاردن محسوب می‌گردد.همچنین نصب لایه‌های بام سبز و نظارت بر اجرای پروژه ، از ملزومات طراحی و ساخت روف گاردن میباشد.

قیمت روف گاردن

اگر دنبال اجرای روف گاردن با متریال‌های خارجی هستید قیمت هر متر مربع اجرای روف گاردن بالای یک میلیون تومان است.
متاسفانه برخی از شرکت‌ها فقط مدعی اجرای روف گاردن در کشور هستند اما صدمات فراوانی به ساختمان وارد می‌کنند. ناشی گری در اجرای روف گاردن باعث می‌شود طرح اجرا شده تنها چند ماه زیبا و کارآمد باشد. اما بدون تردید بعد از مدتی به علت اجرای غیر اصولی تبدیل به انبوهی از زباله می‌شود.

در پایان جهت برآورد هزینه و اطلاع بیشتر از قیمت روف گاردن می‌توانید با متخصصین شرکت ویرا طرح اسپرلوس تماس حاصل نمائید.

دیدن نمونه کارهای زیبای طراحی و اجرای روف گاردن