4.9/5 - (8 امتیاز)

ساخت ویلا در شهریار تهران

شهریار تهران (shahryar)، شهری در 42 کیلومتری استان تهران که حدود 54 دقیقه با ماشین شخصی تان از تهران در مسیر هستید.
همانطور که دریافت می‌شود، شهریار بسیار به تهران نزدیک بوده که یک مزیت فوق العاده برای ترغیب افراد به ساخت ویلا در شهریار است.

علاوه بر این شهریار دارای آب و هوایی مطلوب و لذت بخش است که این موضوع باعث شده تا باغات میوه، سیفی جات و مرکبات آن بسیار پر رونق شوند.
موقعیت شهریار غرب استان و با وجود نزدیکی به تهران، دارای آب و هوایی پاک بوده و کیفیت هوای آن از استان تهران بسیار بهتر است.
این شهر به دلیل وجود درختان و فضای سبز بسیار و رونق کشاورزی به عنوان نگین سبز و ریه استان تهران نامیده می‌شود.

همچنین افراد بسیاری با خرید زمین در این مناطق تمایل به ساخت ویلا و بخصوص طراحی باغ ویلا در این مناطق نشان می‌دهند، تا هم یک ساختمان مسکونی برای سپری کردن اوقات فراغت داشته باشند و هم بتوانند یک باغ برای باغبانی و تولید محصولات ارگانیک برای خود داشته باشند.

ساخت ویلا در شهریار

اولین و بزرگترین سوال برای افراد آن است که یک ویلای آماده بخرند یا اینکه با خرید یک زمین و مراجعه به یک تیم طراحی ویلا اجرا کار طراحی ویلا خود را آغاز کنند.
بدیهی است که بسته به سلیقه و توان مالی افراد این انتخاب متفاوت خواهد بود. اگر جزو آن دسته از افراد هستید که ترجیح می‌دهید ویلای خود را با تمام امکانات و هر آنچه که نیاز دارید داشته باشید و در ازای هزینه ای که می‌کنید بهترین‌ها را داشته باشید، پیشنهاد ما طراحی و ساخت ویلا است.
اما اگر از آن دسته افراد هستید که برای چنین انتخابی صبر و حوصله ورود به یک پروسه چند ماهه را ندارید، بهتر است تا با مراجعه به یک آژانس املاک ویلا یا باغ ویلا مورد نظر را خریداری کنید.
طراحی و ساخت ویلا دارای مزیت‌هایی از جمله آن که شما می‌توانید هزینه‌های ساخت و ساز را خودتان مدیریت کنید، می‌باشد.
همچنین در نهایت این گزینه از لحاظ اقتصادی نیز برای شما مقرون به صرفه تر از خرید ویلا خواهد بود.


ساخت ویلا در شهریار

همواره ساخت باغ ویلا در شهریار از همان ابتدا که این منطقه قابل سکونت شد، رونق داشت. همانطورکه اشاره کردیم به واسطه آب و هوای مطلوب و فاصله کم از تهران گزینه مناسبی برای طراحی باغ ویلا در می‌باشد.
برای ساخت ویلا در شهریار مانند هر منطقه دیگری قبل از اجرای نقشه ویلا  باید به تراکم شهری و حداکثر ارتفاع مجاز تعیین شده برای سازه توسط سازمان شهرداری، بخصوص در ساخت ویلا دوبلکس، در نقاط و مکان‌های شهری و روستایی دقت کنیم.
براساس اطلاعات موجود، تراکمی‌که شهرداری برای شهر در نظر گرفته 50 درصد و برای حومه شهر 30 درصد می‌باشد .
این درصد‌ها به آن معناست که در واقع حق ساخت و تراکم ایجاد شده در شهر 50 درصد متراژ زمینی است که قرار است باغ ویلا و یا ساختمانی در آن احداث شود و تعیین این حدود از مراحل اصلی ساخت باغ ویلا می‌باشد.
بگذارید در یک مثال به طور صریح و واضح تر برای شما شرح دهیم، برای اگر شما مالک زمینی به متراژ 400 متر مربع در اطراف شهر در شهریار هستید و خواستار طراحی نقشه ای برای ساخت باغ ویلا باشید، شما فقط میتوانید 30 درصد از 400 متر زمین خود را یعنی 120 متر مربع از زمین خود را جهت اجرای ویلا در نظر بگیرید و در نتیجه 280 متر مربع باقی مانده را به ایجاد فضای سبز و محوطه سازی باغ ویلا شما اختصاص دهید.

ساخت ویلا در شهریار

مزایای ساخت ویلا به جای خرید ویلا در شهریار

هنگامی‌که شما تصمیم به طراحی و ساخت ویلا مورد نظر خود را می‌گیرید از مزایای زیادی بهره مند می‌شوید، از جمله موارد زیر:

ساخت ویلا در مناطق خوب و پرطرفداری مانند شهریار، سود مالی مناسبی را به همراه خواهد داشت. در واقع شما میتوانید پس از مدتی
استفاده از ویلا خود آن را بفروشید، بخصوص ویلا‌هایی با متراژ کم که به راحتی فروش می‌روند.

مزیت دیگر ساخت ویلا، آن است که شما می‌توانید ضمن بهره مندی از مشاوره‌ها و نظارت تیمتخصصی طراحی و اجرای شرکت ویرا طرح اسپرلوس، برای اجرای ویلا از هر نوع مصالحی که از نظر شخصی شما قابل قبول و استاندارد است، استفاده کنید.

سومین مزیت جذاب این پروسه آن است که میتوانید با مشورت طراحان ما نقشه ای را که در ذهن دارید با تمام جزئیات مورد علاقه و نیاز تان، بسازید.

مزیت بعدی، استفاده بهینه از فضایی که در اختیار دارید و ایجاد پارکینگ، انباری، استخر و محوطه سازی ویلا به بهترین نحو ممکن و ایده آل خود، می‌باشد.
و مورد پایانی از مزیت‌های ساخت ویلا، ایجاد لوله کشی‌ها، سیستم‌های سرمایش و گرمایش، نوع شیرآلات و … به مناسب ترین شکل و نقشه فنی و استفاده از مرغوب ترین جنس‌هاست، تا در ایجاد یک سازه با کیفیت و در عین حال زیبا و به روز به بهترین نحو عمل کنید.
فراموش نکنید که تیم تخصصی شرکت ویرا طرح اسپرلوس، از بدو تصمیم شما برای طراحی ویلا تا آخرین مراحل اجرایی و تحویل کلید ویلا به شما عزیزان، همراه شماست و در هر زمان می‌توانید از مشاوره‌ها و نظارت‌های این مجموعه حرفه ای و خبره بهره مند شوید.