4.7/5 - (3 امتیاز)

ساخت ویلا در کردان

کردان از توابع ساوجبلاغ، منطقه ای سرسبز و خوش آب و هوا در نزدیکی تهران است.
منطقه ای کوهستانی و ییلاقی است که بیشتر خانه‌های ویلایی در آن وجود دارد و عاری از ترافیک م آلودگی هواست.
اگر در تهران هستید، حتما اسم آن را شنیده اید و یا به فکر طراحی و ساخت ویلا و یا خرید و اجاره ویلا در کردان افتاده باشید.

همچنین به دلیل آب و هوای خوبی که در منطقه کردان وجود دارد، عده زیادی از افراد نیز تمایل به ساخت باغ ویلا دارند، تا بتوانند علاوه بر داشتن یک ویلا و بهره مندی از مزایای یک خانه ویلایی، باغ کوچکی نیز داشته باشند و به پرورش گل و گیاه و یا حتی با کاشت نهال‌های میوه باغ میوه خود را پرورش دهند.

منطقه کردان به لحاظ جغرافیایی شرایط مناسبی دارد و به علت نزدیکی به تهران مورد استقبال خوبی بخصوص از جانب شهروندان تهرانی برای طراحی ویلا و یا خرید ویلا قرار گرفته. کردان در استان البرز و غرب کرج است. از ابتدای آزادراه کرج-قزوین، باید حدود ۲۰ کیلومتر رانندگی کنید تا به جاده کردان برسید که توسط خروجی از این آزادراه جدا شده است. از کرج حدود ۲۵ کیلومتر و از تهران حدود۶۰ کیلومتر راه روستای کردان فاصله است.

طراحی ویلا

طراحی ویلا در کردان و مزایای آن

ویلا در کردان و سه دلیل برای ترغیب ساخت ویلا در کردان:
1- نزدیک بودن کردان به تهران و فاصله پنج دقیقه ای آن تا آزاد راه
2- زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آن نظیر رودخانه، کوه، اماکن زیارتی
3- موقعیت جغرافیایی مناسب و داشتن آب و هوای خوب

ویلا در کردان

قیمت زمین در کردان

قیمت زمین‌ و ویلا در کردان در سال‌های اخیر با افزایش چشمگیری روبه‌رو بوده.
امروز کردان به منطقه‌ای تبدیل‌شده است که ویلاهای لاکچری و گران‌ قیمت زیادی در آن ساخته شده است.
تمام ویلا‌ها و زمین‌ها در این منطقه به کیفیت و موقعیت جغرافیایی وهمچنین امکانات آن بستگی دارد.
آب و هوای خوب، خاک حاصلخیز، نزدیکی به تهران، دسترسی به مناطق شهری و مراکز خدماتی باعث شده زمین و ویلا‌ها در این منطقه ارزش زیادی پیدا کنند.
با توجه به موقعیت زمین، وجود آن در حاشیه و یا اینکه قرار داشتن در شهرک‌های مسکونی، وضعیت آب، برق و گاز آن، سند دار بودن یا قولنامه ای بودن آن و… عواملی است که روی قیمت زمین در کردان تاثیر گذار است و باعث میشود قیمت‌های متفاوتی داشته باشد.

ممکن است زمینی در کردان زمین بیابید با قیمت متری دو میلیون و هفتصد هزار تومان و یا زمینی دیگر با قیمت متری شش میلیون و پانصد و… که همه آنها بستگی به عواملی دارد که پیش تر ذکر کردیم.

طراحی باغ عروسی در کردان

همان طور که میدانید یکی از فعالیت‌های شرکت ویرا طرح اسپرلوس، طراحی باغ عروسی، لوکیشن عکاسی و تالار عروسی است.
کردان یکی از منطقه‌های محبوبی است که بسیار پرطرفدار برای طراحی باغ عروسی و باغ تالار است و یکی از منطقه‌هایی است که معمولا مردم دورهمی‌ها و مهمانی‌ها خاص و بزرگ  خود را با اجاره ویلا یا باغ تالار‌ها در کردان برگزار میکنند.
در نتیجه با توجه به قیمت زمین و طراحی باغ عروسی، بنظر گزینه مناسبی برای شروع و راه اندازی
یک کسب و کار می‌باشد که سرمایه اولیه شما به راحتی باز میگردد و میتوانید کسب درآمد داشته باشید.

طراحی باغ عروسی

شرکت ویرا طرح اسپرلوس با بیش از یک دهه فعالیت در عرصه طراحی و اجرای انواع ویلا، محوطه سازی ویلا، طراحی نما، باغ عروسی، باغ آتلیه، تراس و روف گاردن و… با تیم متخصص و مجرب، از ایده تا ویلا داری همراه شماست.