5/5 - (5 امتیاز)

دماوند در استان تهران قرار دارد و از آب هوایی بی نظیر برخوردار است. در فصل‌های گرم سال، آب و هوایی ییلاقی و خنک دارد.
باغ‌های گردو و سیب، دو محصول شگفت انگیز و معروف دماوند هستند که در پاییز منظره ای چشم نواز از هزاران رنگ تشکیل می‌دهند.
دماوند دارای چشمه‌های بسیار زیاد و باغ‌های میوه ای که به وفور در آن دیده می‌شود، است. سد لتیان، رودخانه جاجرود و آبشار کمرد در نزدیکی پیست آبعلی دماوند قرار دارند.

ویلا در کردان

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان دماوند، پیست آبعلی آن است که هر ساله استقبال بی نظیری از آن می‌شود.   پیست آبعلی در دامنه کوهی قرار دارد که به دلیل هموار و هم سطح بودن برای اسکی بسیار مناسب است. این پیست از قدیمی‌ترین پیست‌های اسکی ایران است. پارکینگ، رستوران،‌ تله‌ اسکی و تله‌ کابین از امکانات رفاهی و تفریحی پیست آبعلی‌اند.
پس بی دلیل نیست که امروزه افراد زیادی خواهان خرید ویلا و باغ ویلا و باغ‌های میوه در این منطقه خوش آب و هوا هستند.
امروزه ویلا سازی و طراحی و ساخت ویلا در اطراف کلان شهر‌ها یک پدیده جا افتاده در میان عموم است.

شهر دماوند در شرق استان تهران و در فاصله 74 کیلومتری تهران قرارد دارد. با مساحتی حدود 188 هزار هکتار در محدوده شهرستان‌های فیروزکوه، آمل، ورامین، گرمسار و تهران قرار دارد و منطقه ای کوهستانی بوده و متوسط ارتفاع از سطح دریا 2000 متر است.

طراحی ویلا در دماوند

یکی از مسیر‌های دماوند از شرق تهران و از اتوبان تهران-پردیس می‌باشد و اگر شما به سمت جاده فیروزکوه ادامه مسیر دهید شهرستان دماوند را مشاهده خواهید کرد.
فاصله زمانی دماوند تا تهران 40 دقیقه است که این فاصله کم و نزدیکی دماوند را به یکی از بهترین انتخاب‌های ساکنان پایتخت جهت طراحی ویلا یا خرید باغ ویلا یا باغ جهت سپری کردن تعطیلات آخر هفته دور از آلودگی و شلوغی تهران تبدیل شود.
از مناطق ویلایی پر طرفدار دماوند می‌توان به آبسرد دماوند، مشا، کیلان، آبعلی، حصار، خرم ده، گیلاوند و… می‌باشد.
امروزه با توجه به شرایط اقتصادی اکثرا تصمیم به خرید ملک میگیرند، زیرا خرید زمین و ویلا و باغ یکی از راه‌های امن برای حف سرمایه‌شان تصمیم به خرید ویلا می‌گیرند زیرا خرید ملک، چه ویلا و چه باغ و زمین یک راه امن برای حفظ ارزش سرمایه است. البته اگر به دقت ویلای موردنظرشان را انتخاب کنند سرمایه‌گذاری مناسبی محسوب می‌شود.

اما تنها دلایل اقتصادی موجب ترویج خرید ملک و ویلا نیست، از آنجایی که شرایط زندگی در شهر‌ها و کلان شهر‌ها روز به روز سخت تر می‌شود عده ای ترجیح می‌دهند تا برای پیدا کردن آرامش و دوری از این فضای پر ازدحام و پر سر صدا، گرچه نتوانند زندگی دائمی‌داشته باشند، اما برای چند روز هم که شده از این فضا دور شده و در خانه‌های ویلایی خود در این مناطق به سر ببرند.

طراحی داخلی ویلا در دماوند

قیمت زمین در دماوند


قیمت زمین در دماوند
، با بازه ی‌های متنوعی رو به رو است.
طبیعتا اگر به دنبال خرید زمین در هر منطقه ای باشید، با یک بازه قیمتی رو به رو هستید و دلیل این تفاوت قیمت‌ها، موقعیت اراضی و وضعیت سند‌های ملکی این زمین‌هاست.
به طور کلی زمین‌ها به دو دسته با کار بری مسکونی یا کشاورزی تقسیم می‌شوند.

برای خرید زمین به مواردی چون شهرکی یا مستقل بودن آن، امتیازات آب و برق و گاز، سند، مجوزهای مورد نیاز برای ساخت ساز و… که از موارد بسیار مهم برای یک خرید مطئن است باید دقت کنید.
همه  موارد گفته شده در بالا در قیمت زمین بسیار موثر است و همچنین برای رشد سرمایه شما نیز تاثیر مثبت دارد.