4.9/5 - (11 امتیاز)

ماهدشت کرج کجاست؟

ماهدشت شهری در جنوب استان البرز است که از بخش‌های مرکزی کرج محسوب می‌شود  و در فاصله تقریبا 15 کیلومتری از خروجی اتوبان تهران _کرج قرار گرفته است و در شرایط نرمال ترافیکی پس از 1 ساعت رانندگی از تهران می‌توانید به ماهدشت بیایید.
ماهدشت منطقه‌ای صنعتی، تفریحی و گردشگری می‌باشد و با استان‌های همدان، مرکزی، قزوین و قم همجوار است; و همچنین از سمت شمال به مهرشهر و کیانمهر، از شرق به محمدشهر و عباس آباد از غرب به اشتهارد و از جنوب به صفادشت متصل شده است.

منطقه ماهدشت یکی از جذاب‌ترین و محبوب ترین مناطق کرج از لحاظ گردشگری و بوم‌گردی محسوب می‌شود که دور از مرکزیت شهر و دارای محیطی بسیار آرام و هوایی بسیار دلنشین و ییلاقی است.
با توجه به آب و هوای مطلوب این منطقه، در حال حاضر با وجود ۲۷٬۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی در ماهدشت، آن را به یکی از قطب‌های کشاورزی استان البرز و کرج تبدیل کرده که از این رو طراحی و اجرای باغ ویلا و ویلا‌های فصلی و حتی دائمی‌در این منطقه رونق پیدا کرده است.

طراحی ویلا مدرن

 

خرید، طراحی و ساخت ویلا در ماهدشت کرج

سالهاست که ماهدشت مورد توجه بسیاری از مردمان بخصوص ساکنین کرج و تهران بوده است و با توجه به موقعیت استراتژیک منطقه هم به لحاظ صنعتی و هم از نظر آب و هوا برای سرمایه گذاری، خرید زمین و طراحی و ساخت ویلا در اطراف تهران، گزینه ای مناسب است زیرا با طی مسافت کمتر از 1 ساعت از تهران می‌توان به آن رسید و همچنین از نظر موقعیت جغرافیایی همانطور که ذکر شد دارای موقعیت مناسبی است.

داشتن باغ‌های میوه فراوان در ماهدشت و تامین آب آن از آب رودخانه کرج و چاه عمیق باعث شده تا ماهدشت مکان مناسبی برای خرید و فروش ویلا باشد.

مناطق ویلایی ماهدشت کرج

یک مزیت ساخت ویلا در ماهدشت کرج داشتن مجوز ساخت برای تمام اراضی این منطقه است و تمام باغ ویلا‌های آن سنددار و قانونی هستند.
زمین‌های این منطقه در بستر شهری و زیر نظر شهرداری می‌باشند که از نظر قانونی مشکلی نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید انشعابات شهری را دریافت کرد.
همچنین از مناطق باغ ویلایی ماهدشت می‌توان به خیابان خدایارخان، جم، اقاقیا، پدم، پیشک، ارس یاس، امام رضا، ایثار و سرداران اشاره کرد.

طراحی ویلا

تامین آب در ماهدشت چگونه است؟

آب رسانی زمین‌های کشاورزی و باغ‌ها، ویلا‌ها و منازل مسکونی شهر ماهدشت از طریق سد کرج و رودخانه کرج و چاه‌های عمیق تامین می‌شود که اغلب زمین‌های این منطقه دارای سهمیه آب کشاورزی نیز هستند و به راحتی می‌توانید امتیاز سهمیه آب را خریداری یا اجاره موقتی کنید.

طراحی ویلا مدرن

طراحی ویلا مدرن

امنیت در ماهدشت کرج چگونه است ؟

با توجه به وجود بافت شهری منطقه ماهدشت و دسترسی راحت آن به تمام خدمات رفاهی و خدماتی چون نصب دزدگیر و سیستم‌های اعلان سرقت، وجود نگهبانی 24 ساعته در برخی از خیابان‌ها و کوچه‌ها، همچنین از همه مهم تر وجود کلانتری 26 ماهدشت که در مرکز این شهر هم واقع شده است، ماهدشت را به لحاظ امنیت یک منطقه خوب و امن می‌توان مثال زد، اما لازم به ذکر است که امنیت هیچ‌گاه به این معنی نخواهد بود که افراد احتیاط و مراقبت‌های لازم را نداشته باشند.