4.4/5 - (7 امتیاز)

سعید آباد کرج منطقه مناسب ویلایی

سعید آباد کجاست و چرا به عنوان منطقه ویلایی شناخته شده؟ مزایای ساخت ویلا در سعید آباد چیست؟

روستای سعید آباد در حدود 60 کیلومتر تهران و مسیر‌های دسترسی به آن ساده می‌باشد.
برای رفتن به سعید آباد، هرکجای تهران که هستید به سمت آزادراه تهران – کرج رفته تا به آزادراه کرج – قزوین برسید. از آزادراه کرج – قزوین به خیابان چمران جنوب تغییر مسیر داده و به میدان انقلاب و در نهایت به جاده ۳۲ (جاده قدیم قزوین) برسید. در جاده قدیم قزوین مسیر رانندگی خود که  رو به شرق ادامه می‌دهید، پس از طی ۲ کیلومتر به جاده سعید آباد می‌رسید.

از این رو یکی از مناطق ایده آل برای پایتخت نشینان جهت ساخت ویلا است.

خاک سعید آباد به دلیل واقع شدن در مجاورت رودخانه سرخاب و همچنین آب و هوای پر بارشی که دارد، فوق العاده حاصل خیز است از این رو برای کشاورزی و کشت انواع گل و گیاه و همچنین ساخت باغ ویلا نیز ایده آل می‌باشد.

به طور کلی سعید آباد دارای آب و هوای معتدلی می‌باشد و تابستان‌های خنک و پاییز پر بارانی دارد و تمام این نکات مثبت باعث می‌شود تا به یک انتخاب پر طرفدار جهت تاسیس سکونت گاه‌های فصلی و غیر دائمی‌از سوی ساکنین شهر کلان شهر‌ها برای استراحت چند روزه و دوری از محل زندگی و مشغله‌های روز مره باشد.

سعید آباد منطقه ای دنج و آرام در ساوجبلاغ است، دسترسی آسان به منابع آبی در سعید آباد به رونق باغداری در این منطقه کمک کرده است.

یکی دیگر از مزایایی که باعث استقبال زیاد از طراحی ویلا در این منطقه شده، قیمت زمین و ویلا در آنجا است که به مراتب ارزان تر از مناطق برندی چون کردان و تهراندشت می‌باشد و اغلب افراد با یک سطح مالی متوسط می‌توانند با قیمتی مناسب صاحب یک زمین در این منطقه خوش آب و هوا شوند و در آن جهت ساخت ویلا اقدام نمایند.

حال که با مزایای ساخت ویلا در سعید آباد آشنا شدید، وقت آن رسیده تا با مراحل ساخت ویلا در این منطقه نیز آشنا شوید.

 

مراحل ساخت ویلا در سعید آباد

خرید زمین در سعید آباد

اگر تا اینجا برای ساخت ویلا در سعید آباد متقاعد شدید، باید بگوییم که مهمترین و ابتدایی ترین مرحله برای اجرای ویلا، انتخاب و خرید زمین مناسب در منطقه ای دلخواه و مناسب ایده آل‌های شما می‌باشد. برای انتخاب یک زمین مناسب، باید تمامی‌جوانب را در نظر گرفت و با توجه به امکانات و شرایطی که قصد دارید در ویلای خود پیاده سازی کنید، به یاد داشته باشید که همچنین باید زمینی با متراژ مناسب با انتظاراتی که از ویلای خود دارید در منطقه ای ایده آل را انتخاب کنید.

برای انتخاب یک زمین مناسب، باید زمین را از لحاظ نورگیر بودن، بادخیز بودن، شهرکی یا غیر شهرکی بودن مورد تحلیل و بررسی قرار داده و در صورتی که قصد ساخت یک باغ ویلا را دارید، باید دسترسی منابع آب زیر زمینی را به زمین خود نیز مورد توجه قرار گیرد.

هنگام خرید زمین از قوانین حاکم بر منطقه نیز جهت ساخت و ساز آگاه باشید و در این راستا مراجعه به یک مشاور املاک برجسته در منطقه، می‌تواند شما را از تمامی‌مراحل فوق آگاه نموده و درصد اشتباهات شما را به صفر برساند. این قوانین شامل کاربری‌های منطقه، مسکونی یا کشاورزی بودن، داشتن مشاعات قانونی، سند دار بودن یا قولنامه ای بودن، مجوز‌های ساخت و…می‌شود.

برای شروع ساخت ویلا، پس از خرید زمین، طراحی پلان ویلا است که مهم‌ترین اصل طراحی، ارتباط و عرصه بندی، جانمایی درست فضا‌ها بر اساس شرایط اقلیمی‌و موقعیت پروژه است.
اعتماد به یک تیم طراحی با تجربه و متخصص خیلی مهم و تاثیر گذار در نتیجه نهایی شما است زیرا تا زمانی که فضاهای ویلای شما در جای مناسبی نباشند شما از پتانسیل‌های ارزشمند و حداکثر توانایی‌های زمین برای اجرای ویلا، مانند استفاده مناسب و از نور، استفاده بهینه از تمام مساحت فضا بدون فضای پرتی، تعامل فضاها با یکدیگر و… بهره‌مند نمی‌شوید.

اجرای نهایی ویلا در سعیدآباد

اجرای با کیفیت مطلوب و مطابق خواسته‌های کارفرما وابسته به مهارت، دانش و تجربه تیم مجری است.
تیم اجرایی ویرا طرح اسپرلوس با اجرای چندین پروژه ویلایی موفق، با درصد بالای رضایت کارفرمایان، متخصص در اجرای ویلا در انواع سبک و متراژ‌های متفاوت است و نتیجه اجرای کار دقیقا مطابق طرح مورد نظر شما خواهد بود.