4.3/5 - (3 امتیاز)

آبنما در دکوراسیون داخلی مدرن

رواج یافتن آبنما در دکوراسیون داخلی ساختمانها و ادارات و مراکز درمانی باعث بوجود آمدن محیطی آرام و با نشاط میشود.آبنما انواع مختلفی دارد و برای مثال آبنما پرده ای و آبنما شیشه ای در سالن انتطار هتل‌ها یا داخل لابی ساختمانها  استفاده میشود در بعضی از منازل بزرگ آبنما سنگی و آبنما پرده ای نیز استفاده میشوند.

وجود[آبنما در طراحی داخلی] ساختمانها باعث آرامش روح اشخاصی که بیننده آبنما هستند میشود.برای طراحی داخلی ساختمان‌ها آبنماهای متفاوتی وجود دارد که بستگی به سلیقه و اندازه ی محوطه ی آن قسمت استفاده میشود.در گذشته از آبنما برای زیبا سازی باغ‌ها و کاخ‌ها و قصرهای با شکوه استفاده می‌شد.اما امروزه از آبنما برای تمام  مکانهایی خصوصی و دولتی و حتی منازل  و مراکز درمانی از آبنما مختلفی استفاده میشود که بسیار در روحیه افراد ساکن آن محدوده تاثیر بسزایی دارد.

آبنما در دکوراسیون داخلی-آبنما پرده ای

در بازار آبنماهایی با ابعاد و متریال‌های مختلف برای داخل حیاط، روی میز و در حالتهای ایستاده و متصل به دیوار وجود دارد. عواملی مانند زیبایی، اندازه مناسب، کیفیت عالی، مکان قرارگیری و‌هارمونی رنگ با دکوراسیون داخلی تاثیر به سزایی در انرژی مثبت آبنما بر فضای مجاورش دارد.

بر اساس سبک فنگ‌شویی بهترین مکان برای قرارگیری آبنما ضلع شرقی، جنوب شرقی و شمال خانه می‌باشد. از قرار دادن آبنما نزدیک به شومینه، شوفاژ یا بخاری خودداری کنید ضمنا اتاق خواب به هیچ عنوان مکان مناسبی برای قرار دادن آبنما نمی‌باشد.

محبوب ترین فضای داخلی برای قرار دادن آبنما اتاق نشیمن است.در سال‌های اخیر داشتن آبنما در دکوراسیون داخلی طرفدارهای زیادی را به خود جذب کرده است. آبنما‌ها حس سرزندگی، لطافت و مدرن بودن را به دکوراسیون داخلی می‌دهند.

آبنما پرده ای-سنگ ساختمانی