5/5 - (3 امتیاز)

ساخت ویلا در سهیلیه کردان کرج

سهیلیه کجاست؟

سهیلیه کجاست؟ آیا تا به حال نام سهیلیه را شنیده اید؟ شاید اگر به دنبال  طراحی و ساخت ویلا بوده باشید، برای انتخاب موقعیت و مکان آن پیش از خرید زمین به مناطق ویلایی زیادی فکر کرده باشید. استان البرز یکی استان‌های بزرگ ایران است و کرج بعد از تهران بزرگترین شهر مهاجر پذیر ایران می‌باشد.
البرز دارای مناطق ییلاقی و خوش آب و هوای زیادی است که در مطالب پیشین در مورد برخی از مناطق این استان صحبت کرده ایم.
سهیلیه یکی از مناطق خوش آب و هوای استان البرز است که ساخت و طراحی ویلا در سهیلیه برای کارفرمایان بسیار پرطرفدار شده، چرا که علاوه بر موقعیت و نزدیکی آن به تهران و آب و هوای مطلوب، قیمت زمین‌ها در این ناحیه نسبت به مناطق برند و پر مخاطب استان، کمتر و ارزان تر است.
برای اینکه دقیق تر بدانیم سهیلیه در کجا واقع شده است، باید بگوییم سهیلیه کرج در مسیر اتوبان کرج-قزوین و در حد فاصل 20 کیلیومتری جاده کرج به هشتگرد قرار دارد.

ساخت ویلا در سهیلیه
در جاده قدیم کرج قزوین، سهیلیه یکی از مسیر‌های اصلی منتهی به روستاهای ساوجبلاغ و طالقان است و مرکز منطقه ییلاقی سهیلیه روستای آغچه حصار و در فاصله 15 دقیقه ای با کردان قرار دارد.
یک گزینه خوب در این منطقه طراحی و ساخت باغ ویلا است، سهیلیه به دلیل شرایط آب و هوایی مطلوب، باغ‌های پرورش گل و گیاه‌های زینتی و نهال، باغات میوه و صیفی و همچنین گلخانه‌های پرورش قارچ در منطقه به وفور به چشم می‌خورد.
روستا‌های کوشک، زعفرانیه، آغچه حصار، سرخاب، سعید آباد، زکی آباد، اغلان تپه، شهرک کوروش سهیلیه، تهراندشت و… برخی از مناطق ییلاقی این منطقه هستند.
وجود تعداد زیادی ویلا مدرن و شیک و همچنین باغ‌ها و باغ ویلا ‌های دوبلکس و تریبلکس و باغات و زمین‌های سند دار از ویژگی‌های بارز این منطقه است و یک ظاهر زیبا و یک دست ویلا نشینی به این ناحیه داده است.
طبیعت سهیلیه به صورت کوهپایه ای و دشت‌های سرسبزی است که بسیار مناسب ورزش‌های کوهستانی، مانند پیاده روی، کوه نوردی و دوچرخه سواری، کایت و… می‌باشد.
از جذابیت‌های این منطقه هرچه که بگوییم کم است و بهتر است یک سفر به آنجا داشته تا از نزدیک این زیبایی‌ها را لمس کنید.

ساخت ویلا در سهیلیه

ساخت ویلا یک تصمیم مطلوب برای کسانی است که می‌خواهند از شلوغی‌ها و آلودگی‌های کلان شهر‌ها به دور باشند، به خصوص اگر ساخت ویلا را در مناطق نزدیک به خود مانند سهیلیه انتخاب کنند.
طراحی باغ ویلا با توجه به ویژگی‌هایی که از این منطقه گفتیم، می‌تواند یک پیشنهاد جذاب باشد. خود را در یک ویلا دوبلکس با چشم انداز کوهستانی و محوطه ای که در آن هستید مملو از درختان میوه و باغچه‌های گل کاری شده و بطور کلی یک محوطه سازی اصولی و بسیار زیبا تصور کنید.
هرروز، صبح خود را در تراس سبز ویلای تان با یک صبحانه آغاز کرده و تا انتهای روز از انرژی سرسبزی باغ و تراس سرحال و شاداب بمانید.

طراحی و ساخت ویلا یک معامله دو سر برد

با توجه به شرایط مسکن و رشد قیمت‌ها، حتی اگر مطمئن نباشید که ویلایی را که می‌سازید برای همیشه می‌خواهید و از آن استفاده می‌کنید یا خیر، هیچ جای شک نیست چرا که با خریدن یک زمین و طراحی و ساخت ویلا در آن میزان بودجه اولیه ای که برای آن صرف می‌کنید، با گذشت زمان کوتاهی و بالا رفتن ارزش ملک، به شما باز خواهد گشت و در کنار آن سود نیز خواهد داشت.

ساخت ویلا در سهیلیه کرج
اما چند نکته را فراموش نکنید، سعی کنید طراحی ویلا تان به گونه ای باشد که عامه پسند تر و نزدیک تر به بافت ویلایی رایج در منطقه باشد. علاوه بر طراحی متریال به کار گرفته شده در طراحی و اجرای ویلا بسیار در فروش آن موثر است. متراژ ویلا و سبک طراحی آن که عموما مردم به دنبال خرید ویلا دوبلکس و ویلا مدرن هستند و یک متراژ معقول در حدود 100 تا 200 متر که اکثریت قشر جامعه بتوانند بودجه خریداری کردن آن را داشته باشند نیز در سهولت فروش ویلا به شما کمک میکند.

شک نکنید که تیم حرفه ای ویرا طرح اسپرلوس، با شنیدن نیاز‌ها و در خواست‌های شما در مورد ویلا خود، بهترین پلان‌ها  را طراحی و اجرا  می‌کند و رضایت شما کارفرمایان از کیفیت محصولات اصل اساسی فعالیت‌های این مجموعه است.