4.9/5 - (9 امتیاز)

شهرک ویلایی تیسفون کجاست؟

منطقه شهریار که به نگین سرسبز غرب استان تهران مشهور است و دارای آب و هوای معتدل و تمیز و عاری از آلودگی بوده و باغ ویلا‌ها و باغ‌های میوه فراوان که اکثر آن‌ها هم گوجه سبز و زرد آلو تشکیل داده است. از این رو این منطقه مکانی مناسب برای کسانی است که از خستگی کار و هیاهو کلان شهرها دچار روزمرگی شده اند و در نتیجه اقدام به طراحی و ساخت ویلا در منطقه شهریار و ملارد می‌کنند. یکی از این مناطق ویلایی برند شهریار، شهرک ویلایی تیسفون می‌باشد, که دارای موقعیت و دسترسی سهل و آسان و بعلاوه  باغات سرسبز و پر رونق میوه و سیفی جات می‌باشد.

در واقع اگر بخواهیم به طور دقیق تر موقعیت این منطقه را توصیف کنیم، شهرک تیسفون در جنوب شهر اندیشه واقع شده است که دارای بافت ویلایی نوساز و فوق العاده شیک، خیابان کشی‌ها و کوچه‌های عریض می‌باشد. این شهرک ویلایی حدود 45  سال پیش بنا شده است و دارای سند‌هایی تفکیکی به صورت عرصه و اعیان می‌باشد، کاربری اراضی این منطقه به صورت باغ ویلا بوده و از این نظر در منطقه بی نظیر و بی رقیب می‌باشد، از این رو کاربری ذکر شده موجب گردیده تا سازندگان متعددی در این منطقه شروع به فعالیت کنند و سازه‌های مدرن ویلایی را طراحی و ایجاد نمایند.

ساخت ویلا در تیسفون

اگر برایتان سوال پیش بیاید که چرا در تیسفون ویلا بسازیم باید به مزایای این شهرک ویلایی اشاره کنیم.
از مزایای مورد توجه برای خریداران ویلا و ملک در این منطقه، این است که از لحاظ امنیت, آرامش و دسترسی به مراکز خرید و سایر مراکز خدماتی و تفریحی شهر فوق العاده بوده و همچنین اکثر کوچه‌های آن دارای نگهبانی 24 ساعته می‌باشد، که سر جمع تمامی‌این موارد در کنار یکدیگر فضایی امن، دنج و دلنشین و ایده آل آلآرا برای این شهرک به وجود اورده است و مردم را ترغیب به طراحی ویلا یا خرید ویلا میکند.

شهرک تیسفون در مجموع دارای  242 قطعه زمین مسکونی است و ساخت و ساز در این شهر برای تمامی‌این قطعات همراه با مجوز ساخت و پایانکار شهرداری می‌باشد.
همچنین وجود سند شش دانگ و امکان اخذ کاربری برای باغ ویلا از جمله نکاتی هستند که این شهرک را نسبت به شهرک‌های ویلایی دیگر متمایز نموده و توجه بسیاری از مشتریان گرامی‌را به خود جلب کرده است چرا هیچ گونه مشکل ساخت و جهادی در این شهرک وجود ندارد

اکثر ویلاهایی که در شهرک تیسفون ساخته شده اند به صورت ویلای مدرن و لوکس  و با بهترین متریال درجه یک و مدرن هستند که از نظر نوع و سبک طراحی و معماری دارای رتبه اول می‌باشد.
از جمله تمام ویلاهای این شهرک دارای انشعابات قانونی آب، برق، گاز و تلفن هستند که این موارد شرایط سکونت دائم در این شهرک را فراهم کرده است.

چگونه صاحب ویلا در تیسفون شویم؟

اولین و مهمترین نکته در مورد طراحی و ساخت ویلا و باغ ویلا در شهرک تیسفون و یا به صورت کلی در منطقه شهریار، انتخاب یک تیم طراحی و اجرای حرفه ای و قابل اعتماد است که بتواند تمام ویژگی‌ها و نیاز‌های شما را با توجه به بودجه و امکانات و شرایط شما در ویلای رویایی تان طراحی و اجرا کنند.

در همین راستا گروه معماری ویرا طرح اسپرلوس رهیافت‌ها و مشاوره‌هایی مناسب و کاربردی اولیه را کاملا به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند تا شما را در تصمیم گیری هرچه بهتر برای اقدام به ساخت ویلا و  یا حتی سرمایه گذاری را در منطقه شهریار و ملارد، یاری کنند.

برای ساخت ویلا باید زمین مناسبی را خریداری کنید. از جمله بررسی‌های لازم پیش از اقدام به خرید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بررسی موقعیت مکانی

پیش تر گفتیم که شهرک تیسفون به لحاظ موقعیت مکانی واقع در جاده شهریار به ملارد بوده و دقیقا در جنوب شهرک اندیشه فاز 1 واقع شده است که در دو طرف بلوار ورودی چنارهای کهنسال به چشم می‌خورد که هر بیینده ای را به تحسین وا می‌دارد، مناظر بکر این منطقه در فصول بهار تا زمستان بسیار شگفت انگیز می‌باشد .

  • بررسی دسترسی به شهرک

همانطور که گفته شد، شهرک تیسفون با دسترسی به تمامی‌مراکز رفاهی همچون ، بیمارستان نور شهرک صدف ، بیمارستان سجاد شهریار ، درمانگاه کسری در فاز 1 اندیشه ، مراکز خرید ستاره بهشت ، باغ رستوران‌های تچرا ، تخت جمشید و …. موقعیتی بسیار ایده آل حتی جهت سکونت دائم می‌باشد.

  • بررسی از لحاظ توجیه اقتصادی

تیسفون دارای ارزش افزوده ای در خور و فوق العاده ای می‌باشد که بدون شک موقعیتی بسیار ایده آل جهت سرمایه گذاری پربازده در لوکیشنی بی نظیر می‌باشد که می‌توانید آسوده خاطر اقدام به خرید ملک کنید اما با توجه به اجاره ساخت و ساز در این منطقه و باز بودن دست سازندگان، خرید پیشنهاد عاقلانه تر و به صرفه تری می‌باشد.

  • بازه قیمتی زمین در تیسفون

در تاریخی که این مطلب به رشته تحریر درمی‌آید، تقریبا ارزش هر قطعه 1000 متری در این منطقه حدود 2 میلیارد و همینطور ویلاهای نوساز و تماما ساخته شده که دارای تمامی‌امکانات می‌باشند حدود 4 میلیارد تومان می‌باشد، شاید این میزان قیمت‌ها برای کسانی که در مناطق شمالی تهران زندگی می‌کنند قابل تامل و تعجب برانگیز باشد، چرا که با فروش 1 واحد آپارتمان در منطقا شمالی تهران به راحتی می‌توان ویلایی 1000 متری با درحتانی کهنسال و منطقه ای ویلایی نشین خریداری نمائید.